Bakgrunn

lørdag 30. juli 2011

Tanker om livet ...

Hvorfor lever vi ? er det for å formere oss, å så dø enten av alderdom, sykdom, eller en blir drept.

Etter denne tragiske ulykken , så er jo livet skjørt, men likevel kan en spør seg hva er livet, hvorfor lever vi....er det for å jobbe, bli sukksessfull,er det å ha masse penger, så en kan kjøpe det en vil . ha en dyr bil. en status i samfunnet , er det å bare være som er tingen ...hva er livet ....hvorfor lever vi, er det for å få fam, jobbe...betale regninger, være blakk, men likevel ha kjærlighet i livet ...men hva med de som ikke har verken fam , eller venner , eller de som har fam , men ikke har kontakt med dem ...det er masse tanker for tiden ...lå i natt å tenkte en masse på livet, å hvor ensom en kan føle seg , selv om en har noen rundt seg. er det ikke rart at en kan ha masse mennesker rundt seg men likvel føle seg oversett og ensom . Det er slik eg føler det til tider. Eg prøver så godt eg kan , å gjøre alle glad, men får ikke ett takk igjen.en tas som en selflølge føles det som,  Så ja hva er vitsen med livet spør eg meg selv, er vel ikke helt rett å spørre, siden denne tragiske ulykken skjedde, der det var så mange ungdommer , i begynnelsen på sitt liv , som ble myrdet i kaldt blodig morder. Men eg spør likevel.

Noen som kanskje har svaret til meg ??? noen fasit er det vel ikke heller ...men men

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar